Board logo

標題: 請各位師兄幫幫忙解答 上斜坡無力 急!!! [打印本頁]

作者: gary0471    時間: 29-5-2013 18:11     標題: 請各位師兄幫幫忙解答 上斜坡無力 急!!!

各位師兄
       小弟在3月份買了部 stepwgn2.0 水貨(二手) 2010年車,但這幾天發現上斜路非常無力,我油門已經踏到盡,但轉數都是不到3000轉,感覺好像一直用高波段上斜,不會自動回低段上斜,非常擔心,已換了新火咀及換了油,求各師兄解答
作者: lkeith21    時間: 29-5-2013 18:19

本帖最後由 lkeith21 於 29-5-2013 18:23 編輯

有冇開ECON?
有冇試過按下波軍的細按鈕, 應該會加強摟力!
作者: gary0471    時間: 29-5-2013 18:20

本帖最後由 gary0471 於 29-5-2013 18:27 編輯

2# lkeith21

我無開ECON
也試過按了這個制上斜,但情況都係差唔多
作者: eric0754    時間: 29-5-2013 18:31

師兄,如果條路真係太斜推落L波試下
作者: lkeith21    時間: 29-5-2013 18:32

我唔識答, 晚點等D高手幫你解答

不過希望只係小事, 唔係波箱問題喇.

BTW有冇試過按下波軍的細按鈕, 應該會臨時加強摟力!  

另外 快D入會喇, 好多CHING會幫你!
作者: lkeith21    時間: 29-5-2013 18:35

2# lkeith21

我無開ECON
也試過按了這個制上斜,但情況都係差唔多
gary0471 發表於 29-5-2013 18:20
咁似乎真係有問題!!!!
因為按了這個制, 應該會KEEP住檔次, 而加油只會提高轉數, 增強摟力. 但如果無返應就......
作者: gary0471    時間: 29-5-2013 18:46

我買車前有朋友跟我講話stepwgn係冇咩力,我都唔係咁信  但而家唔信都唔得(無奈)

關電腦問題嗎? 如果真係波箱有問題係唔係好貴
作者: l1e0w9    時間: 29-5-2013 19:48

本帖最後由 l1e0w9 於 29-5-2013 19:49 編輯

我06RG, 一拍落3波就成4千幾轉,上斜可去到12x, 仲係仲有好多未踩

我諗你架車可能真係有d問題
作者: chclwong    時間: 29-5-2013 20:00

本帖最後由 chclwong 於 29-5-2013 20:05 編輯
我06RG, 一拍落3波就成4千幾轉,上斜可去到12x, 仲係仲有好多未踩

我諗你架車可能真係有d問題
l1e0w9 發表於 29-5-2013 19:48
車手
作者: l1e0w9    時間: 29-5-2013 20:06

車手
chclwong 發表於 29-5-2013 20:00
係咪玩野
作者: chclwong    時間: 29-5-2013 20:24

係咪玩野
l1e0w9 發表於 29-5-2013 20:06
不敢不敢
斜路加速冇力,的確有問題!我嘉道理農場上斜地板油可以5千幾轉,你三千都冇
作者: sammykwan    時間: 29-5-2013 21:19

各位師兄
       小弟在3月份買了部 stepwgn2.0 水貨(二手) 2010年車,但這幾天發現上斜路非常無力,我油門已經踏到盡,但轉數都是不到3000轉,感覺好像一直用高波段上斜,不會自動回低段上斜,非常擔心,已換了新火咀及換 ...
gary0471 發表於 29-5-2013 18:11
好唔正常,点会唔kick down ?定你未踩得夠深?
作者: charlesl    時間: 29-5-2013 21:53

好唔正常,点会唔kick down ?定你未踩得夠深?
sammykwan 發表於 29-5-2013 21:19
agree...
作者: sammykwan    時間: 29-5-2013 22:03

各位師兄
       小弟在3月份買了部 stepwgn2.0 水貨(二手) 2010年車,但這幾天發現上斜路非常無力,我油門已經踏到盡,但轉數都是不到3000轉,感覺好像一直用高波段上斜,不會自動回低段上斜,非常擔心,已換了新火咀及換 ...
gary0471 發表於 29-5-2013 18:11
where do you live? If you are live in Kowloon, may be we can meet up and take a look at the problem.....
作者: alliven    時間: 29-5-2013 22:15

各位師兄
       小弟在3月份買了部 stepwgn2.0 水貨(二手) 2010年車,但這幾天發現上斜路非常無力,我油門已經踏到盡,但轉數都是不到3000轉,感覺好像一直用高波段上斜,不會自動回低段上斜,非常擔心,已換了新火咀及換 ...
gary0471 發表於 29-5-2013 18:11
師兄,好話唔到3000轉。夠竟係2900轉定2100~2200轉呢?同埋,你有冇試過停定起步上斜呢?
作者: hk_allen    時間: 29-5-2013 22:17

where do you live? If you are live in Kowloon, may be we can meet up and take a look at the problem.....
sammykwan 發表於 29-5-2013 22:03
又黎一招破地獄
作者: sammykwan    時間: 29-5-2013 22:18

又黎一招破地獄
hk_allen 發表於 29-5-2013 22:17
That's what I do for living......
作者: herojim    時間: 29-5-2013 22:57

我買車前有朋友跟我講話stepwgn係冇咩力,我都唔係咁信  但而家唔信都唔得(無奈)

關電腦問題嗎? 如果真係波箱有問題係唔係好貴
gary0471 發表於 29-5-2013 18:46
架車唔係冇力, 我諗係咪你唔太知道CVT波箱上鈄需要技巧吧??
你上鈄時有冇放一放油門然後再踩油?
作者: herojim    時間: 29-5-2013 22:58

我06RG, 一拍落3波就成4千幾轉,上斜可去到12x, 仲係仲有好多未踩

我諗你架車可能真係有d問題
l1e0w9 發表於 29-5-2013 19:48
Lewis, 下次開車比你拍住阿滔行至得
我諗怒漢推車你會巧開心
作者: herojim    時間: 29-5-2013 22:59

不敢不敢
斜路加速冇力,的確有問題!我嘉道理農場上斜地板油可以5千幾轉,你三千都冇
chclwong 發表於 29-5-2013 20:24
咁勁, 我以前RG都唔會踩到5千轉
作者: herojim    時間: 29-5-2013 23:00

師兄,好話唔到3000轉。夠竟係2900轉定2100~2200轉呢?同埋,你有冇試過停定起步上斜呢?
alliven 發表於 29-5-2013 22:15
如果樓主都係舞唔掂, 如果住沙田的, 我同大國手都樂意坐樓主架車去兜風試下個問題
作者: 老友鬼鬼    時間: 29-5-2013 23:02

朝頭早會唔會好力0的
作者: chclwong    時間: 29-5-2013 23:02

咁勁, 我以前RG都唔會踩到5千轉
herojim 發表於 29-5-2013 22:59
5千轉,聽到副偈咆哮得好好聽
作者: herojim    時間: 29-5-2013 23:06

朝頭早會唔會好力0的
老友鬼鬼 發表於 29-5-2013 23:02
架車未飲紅牛
作者: herojim    時間: 29-5-2013 23:06

5千轉,聽到副偈咆哮得好好聽
chclwong 發表於 29-5-2013 23:02
感覺太傷車我唔太想
作者: l1e0w9    時間: 29-5-2013 23:08

Lewis, 下次開車比你拍住阿滔行至得
我諗怒漢推車你會巧開心
herojim 發表於 29-5-2013 22:58
我剩係兩邊城隧中斜大直路先敢做

阿too,咪攪,上次倒後鏡見佢黑底天使眼已有壓力
作者: herojim    時間: 29-5-2013 23:11

我剩係兩邊城隧中斜大直路先敢做

阿too,咪攪,上次倒後鏡見佢黑底天使眼已有壓力
l1e0w9 發表於 29-5-2013 23:08
我好似仲有上次阿too大戰A富豪的片
作者: l1e0w9    時間: 29-5-2013 23:14

我好似仲有上次阿too大戰A富豪的片
herojim 發表於 29-5-2013 23:11
i save it in my pc, and jeffery pass u from behind wakaka
作者: chclwong    時間: 29-5-2013 23:19

本帖最後由 chclwong 於 29-5-2013 23:22 編輯
i save it in my pc, and jeffery pass u from behind wakaka
l1e0w9 發表於 29-5-2013 23:14
Can share the video with me?
作者: l1e0w9    時間: 29-5-2013 23:24

Can share the video with me?
chclwong 發表於 29-5-2013 23:19
  pm me yr email
作者: chclwong    時間: 29-5-2013 23:25

  pm me yr email
l1e0w9 發表於 29-5-2013 23:24
PMed.    .
作者: herojim    時間: 29-5-2013 23:32

Can share the video with me?
chclwong 發表於 29-5-2013 23:19
你問我?
作者: chclwong    時間: 29-5-2013 23:33

你問我?
herojim 發表於 29-5-2013 23:32
You and Lewis
作者: gary0471    時間: 29-5-2013 23:41

有個整車師父叫我開車果時,用P波大腳油門試下
原來真有問題了,踏到4000轉就上不了,卡下卡下咁,咩事?
作者: alliven    時間: 29-5-2013 23:49

有個整車師父叫我開車果時,用P波大腳油門試下
原來真有問題了,踏到4000轉就上不了,卡下卡下咁,咩事?
gary0471 發表於 29-5-2013 23:41
咪花時間估估o下喇,入大昌做一次body check,之後再諗整唔整啦!
作者: herojim    時間: 29-5-2013 23:58

You and Lewis
chclwong 發表於 29-5-2013 23:33
已pm
作者: herojim    時間: 29-5-2013 23:59

有個整車師父叫我開車果時,用P波大腳油門試下
原來真有問題了,踏到4000轉就上不了,卡下卡下咁,咩事?
gary0471 發表於 29-5-2013 23:41
RK都行咁高轉???
作者: victor    時間: 30-5-2013 00:06

空波踩四千幾轉會自動cut油,RK有時甩過電池係會儍傻地用高波起步!
作者: too7559    時間: 30-5-2013 00:32

换咗正廠波箱油先,第下有冇起色先,如果有咁行返幾十里,再换多次油
作者: gary0471    時間: 30-5-2013 06:13

where do you live? If you are live in Kowloon, may be we can meet up and take a look at the problem.....
sammykwan 發表於 29-5-2013 22:03
My live in Macau...
作者: gary0471    時間: 30-5-2013 06:16

師兄,好話唔到3000轉。夠竟係2900轉定2100~2200轉呢?同埋,你有冇試過停定起步上斜呢?
alliven 發表於 29-5-2013 22:15
咩都試過了,情況一樣
去車行檢查下咩問題,再上來告訴大家
感謝咁多位解答
作者: sammykwan    時間: 30-5-2013 09:46

My live in Macau...
gary0471 發表於 30-5-2013 06:13
please contact chowchow then.....and most important, please join the club.
作者: lkeith21    時間: 30-5-2013 10:26

My live in Macau...
gary0471 發表於 30-5-2013 06:13
CHOWCHOW CHING係我地馬交區話事人, 你如果想check車前問下人意見, 不妨搵搵佢.
不過, 你未入會丫!!!!!
作者: chillolau    時間: 30-5-2013 11:33

有個整車師父叫我開車果時,用P波大腳油門試下
原來真有問題了,踏到4000轉就上不了,卡下卡下咁,咩事?
gary0471 發表於 29-5-2013 23:41
我部RG,P波踩到盡都唔會cut油,
但反而以前楂fit畤P波踩油上到4千多就會卡下卡下咁,
係咪我架RG都有問題,定係RG冇自動cut油呢様嘢
作者: mnywong    時間: 30-5-2013 11:39

開大9啦, 佢又係話上唔到4千轉....
作者: cliffchow    時間: 30-5-2013 11:55

My live in Macau...
gary0471 發表於 2013-5-30 06:13
Gary, sorry to know that. You may contact with Chowchow, he will give you the contacts to check your step.




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0