Board logo

標題: 運輸處出牌 [打印本頁]

作者: bennychuhk    時間: 25-7-2013 20:26     標題: 運輸處出牌

原本安排今曰去出牌然后星期六攞車,点Q知運輸處條茂利話資料不同不可出牌,原因是海关記錄是G版但我架車是S版,所以要等佢update咗先可去運輸處出牌,又唔見幾曰時間。頂!
作者: sammykwan    時間: 25-7-2013 20:53

原本安排今曰去出牌然后星期六攞車,点Q知運輸處條茂利話資料不同不可出牌,原因是海关記錄是G版但我架車是S版,所以要等佢update咗先可去運輸處出牌,又唔見幾曰時間。頂! ...
bennychuhk 發表於 25-7-2013 20:26
吊引多2日




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0