標題:
求助!車機問題?
[打印本頁]
作者:
victor064
時間:
28-7-2013 14:24
標題:
求助!車機問題?
小弟買了部日本水貨rg 番黎!但現在只能聽得一個台及dvd 又唔係隻隻睇到,若果換機頭又會廢左個智能軚控!有冇師兄教我可以點做先可以正常兩姐兼用!又或姐有邊款機頭係可以對應到個軚盤架?唔該各位師兄!
作者:
Kingcow
時間:
29-7-2013 07:08
有邊款車機compatible with 呔控
歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/)
Powered by Discuz! 7.0.0