Board logo

標題: 求助!車機問題? [打印本頁]

作者: victor064    時間: 28-7-2013 14:24     標題: 求助!車機問題?

小弟買了部日本水貨rg 番黎!但現在只能聽得一個台及dvd 又唔係隻隻睇到,若果換機頭又會廢左個智能軚控!有冇師兄教我可以點做先可以正常兩姐兼用!又或姐有邊款機頭係可以對應到個軚盤架?唔該各位師兄!
作者: Kingcow    時間: 29-7-2013 07:08

有邊款車機compatible with 呔控




歡迎光臨 HK Macau Stepwgn Club (http://stepwgnhk.com/) Powered by Discuz! 7.0.0