返回列表 回復 發帖
各位師兄,想問一問各位師兄對自己部愛駒做過/加左D咩補品,例如呔,軨,避振,電子......大大細細,俾小弟參考。

我自己RG1:
換左呔:BT GR100 205/55 R17
HID 魚眼頭燈
EVA 膠地毯
LED 房燈
地線
紫雷神
BL330  ...
mikechan 發表於 2-7-2014 15:23
give me some time, need to find out my "water snake spring" list ...
我琴日彈你頭com, 之後嘩咗聲
DAN!EL 發表於 27-8-2014 12:00
咁污穢!? wakakaa
返回列表