|

- UID
- 10
- 帖子
- 25755
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 10
- 在線時間
- 3913 小時
- 註冊時間
- 12-7-2009
- 最後登錄
- 12-7-2019

|
各位師兄,想問一問各位師兄對自己部愛駒做過/加左D咩補品,例如呔,軨,避振,電子......大大細細,俾小弟參考。
我自己RG1:
換左呔:BT GR100 205/55 R17
HID 魚眼頭燈
EVA 膠地毯
LED 房燈
地線
紫雷神
BL330 ...
mikechan 發表於 2-7-2014 15:23  give me some time, need to find out my "water snake spring" list ... |
|