返回列表 回復 發帖
請問下各位RG用幾多寸軚軨會好啲
現在用15寸原廠軚軨
Franco722 發表於 22-1-2015 17:25
depends on 你認為咩叫"好" d?
靚d?好灣d?舒服d?
1.舒服
2.靚啲
3.好灣啲

想問下各位師兄RG用緊幾多寸軨
Franco722 發表於 27-1-2015 13:00
之前行RG試過15, 17 & 18" 鈴,其實原裝15"最靈活,但個樣唔掂!
我覺得上18"最靚、最型,如果係鍛既話,其實performance會正好多,配合埋靚軑,已經掂!
如埋套避震、底灣,一定好灣好多.
返回列表