返回列表 回復 發帖
本帖最後由 hk_allen 於 31-12-2011 12:45 編輯
請問鬼面罩上4條led係咪會著架?
thx
chumud 發表於 31-12-2011 02:13
據我嘅理解,行貨是沒有LED燈條跟的,lee度好多揸行貨RK d member而又有加的,都係DIY或者搵c fu後加的。其他c hing pls correct me if wrong.
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
6# hkpchung


唔係呀!我同先生都見到有4條led係到,但唔著,所以想請教名位,如出去比人搭番著要幾錢?thx
chumud 發表於 31-12-2011 16:40
你係大昌出新車?or 二手車場出?
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
返回列表