|

- UID
- 1058
- 帖子
- 10464
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 10
- 在線時間
- 4705 小時
- 註冊時間
- 19-10-2010
- 最後登錄
- 13-2-2026
|
新手1個月, 今日去沙灘, 泊停車場, 準備走時, 著了匙, 攪一大龍, 準備走啦, 放FOOT BRAKE, 轉D波, 架車向前, 但無反應, 踏BRAKE無料到, 繼續向前, 唔知道, 推番去P波..點知聽到"格...格...格" , 心想大獲.... 繼續溜 ...
louisha 發表於 2-3-2014 23:00  我反而試過撻完唔記得,再撻 |
Allen.. 志雲.. 三師弟.. 大師.. 大C..
|
|