返回列表 回復 發帖
本帖最後由 looloo 於 14-8-2013 03:35 編輯
沾沾你講我呀?

我地曾經有會經試過打風的日子係尖沙嘴碼頭出面洗車架
但係咁喎, 8號風球一般保險唔包多
herojim 發表於 13-8-2013 09:39
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
返回列表