looloo (伯伯) 當前離線
伯伯
網站會員
沾沾你講我呀? 我地曾經有會經試過打風的日子係尖沙嘴碼頭出面洗車架 但係咁喎, 8號風球一般保險唔包多 herojim 發表於 13-8-2013 09:39
TOP