lok9399 (lok) 當前離線
網站會員
各位c兄,小弟部車係08 spada2.4水貨車,想問下有無c兄知道為何俾油時會有v v聲,但N波係無雜聲只係踏油先有聲,是否波箱有問題!!!thx wlkc 發表於 18-2-2014 14:12
TOP
Lok, 咁你部車整返未? Kingcow 發表於 19-2-2014 18:41
Lok, 係咪可以搵你訂魚生? Kingcow 發表於 21-2-2014 06:21
c兄,抬波箱大約咩價錢到二手定全新!!!thx wlkc 發表於 21-2-2014 12:14