返回列表 回復 發帖
我買車前有朋友跟我講話stepwgn係冇咩力,我都唔係咁信  但而家唔信都唔得(無奈)

關電腦問題嗎? 如果真係波箱有問題係唔係好貴
gary0471 發表於 29-5-2013 18:46
架車唔係冇力, 我諗係咪你唔太知道CVT波箱上鈄需要技巧吧??
你上鈄時有冇放一放油門然後再踩油?
我06RG, 一拍落3波就成4千幾轉,上斜可去到12x, 仲係仲有好多未踩

我諗你架車可能真係有d問題
l1e0w9 發表於 29-5-2013 19:48
Lewis, 下次開車比你拍住阿滔行至得
我諗怒漢推車你會巧開心
不敢不敢
斜路加速冇力,的確有問題!我嘉道理農場上斜地板油可以5千幾轉,你三千都冇
chclwong 發表於 29-5-2013 20:24
咁勁, 我以前RG都唔會踩到5千轉
師兄,好話唔到3000轉。夠竟係2900轉定2100~2200轉呢?同埋,你有冇試過停定起步上斜呢?
alliven 發表於 29-5-2013 22:15
如果樓主都係舞唔掂, 如果住沙田的, 我同大國手都樂意坐樓主架車去兜風試下個問題
朝頭早會唔會好力0的
老友鬼鬼 發表於 29-5-2013 23:02
架車未飲紅牛
5千轉,聽到副偈咆哮得好好聽
chclwong 發表於 29-5-2013 23:02
感覺太傷車我唔太想
我剩係兩邊城隧中斜大直路先敢做

阿too,咪攪,上次倒後鏡見佢黑底天使眼已有壓力
l1e0w9 發表於 29-5-2013 23:08
我好似仲有上次阿too大戰A富豪的片
Can share the video with me?
chclwong 發表於 29-5-2013 23:19
你問我?
You and Lewis
chclwong 發表於 29-5-2013 23:33
已pm
有個整車師父叫我開車果時,用P波大腳油門試下
原來真有問題了,踏到4000轉就上不了,卡下卡下咁,咩事?
gary0471 發表於 29-5-2013 23:41
RK都行咁高轉???
返回列表