返回列表 回復 發帖
你講嗰兩樣 我都唔知係咩

咁Spada原廠音響如何??
liverpoolympus 發表於 31-8-2013 07:49
音響需唔需要幫你指導下? 我就快近乎成車音響換過晒
你想揸番原裝,我可以幫你揾人搞搞
hkben 發表於 31-8-2013 20:03
你條軨首先同佢對調左佢先
18# herojim


但小弟好窮
liverpoolympus 發表於 31-8-2013 22:14
這些慢慢黎, 我都要成1年多的時間至可以預備開工裝得
真架,我都係四月尾先攞牌,好快就上手,依家篤油閘人乜都做齊
其實都係個句,泊位唔好懶,情願睇多幾吓鏡扭多幾手呔。過線前唔好貪快,睇定啲,慢慢黎唔好心急,睇準機會過線就快手快腳過。如果過唔到就 ...
DAN!EL 發表於 31-8-2013 22:43
果然係車手一族, 兩父子一條「心」
入會後.....第1樣要裝既係超人燈....!!!
thomas1113lo 發表於 1-9-2013 20:32
第2步係換軨, 等緊你
下?!我唸住入嚟學下保養咋
吾好毒我啦,CHing!
Fevernova 發表於 2-9-2013 10:39
見你都應該玩開音響, 部車冇高音仔, 換番對高低音喇叭後聲會正好多, 當然仲可以執下既
這些慢慢黎
最重要的係一樣野, 練熟架車性能
咩係超人燈
不過我想好似原裝咁 兩行LED識發光
liverpoolympus 發表於 6-9-2013 00:55
入左會會有人幫到你
返回列表