返回列表 回復 發帖
Stepwgn Spada 2013 vs Dynamic 2013
差價@$44K (不計+/-波箱及軚軨)
自動感應車頭燈
HID白光燈
真皮軚環
金屬門邊腳踏
包圍尾翼及鬼面罩
馬蹄車尾燈

Stepwgn Dynamic 2013 vs Luxury 2013
差價@$8.5K
門挽電鍍裝飾
車身裝飾配件
超廣視多角度泊車後視鏡

stepwgn Spada(RK5) 同 stepwgn(RK1)有些野改唔到
尤其+/-波, 錶版RK5係紫色燈, RK1係綠色燈
仲有懸掛系統RK1同RK5都有分別的
所以如果你話最低級返黎自己改, 最重要要睇你想改到什麼程度, 先至大約可以答你
仲有你會唔會上會?
先謝CHING解答
+/-波 我知改唔到, 我都係以家庭車為主所以其實對我作用不大
至於懸掛系統RK1同RK5 SALES話今年款巳經係一樣喎, 仲有軚軨 RK1係16' 同RK5係17' 我都知道.... 呢個都可以改... 但仲有一樣係
RK1 今年有埋7座添 所以咁先煩惱..... 想要既主要野都有埋.... 冇借口話唔簡RK1
錶版RK5係紫色燈, RK1係綠色燈 <- 呢個都可以換錶板改既... 但綠色燈就....
其實我都係一個外表協會會員,大致上都係想改返上邊O個D外觀野,機件野我就真係少玩了.... 頂籠都係裝下整流頂底巴同用下其他BREAK皮(因知道原裝唔係咁夠收)咁囉

敢問CHING上唔上會有咩關係?

CHING你架都好似係白色RK5喎....
iceyan8 發表於 8-10-2013 11:01
RK1係冇fog light, 變相如果你要裝的話, 一定要經日本買件返黎香港後, 仲要搵師傅幫你開窿至裝到
香港唔係好多間幫你咁樣可以做得到
軨你既然諗住會換, 兩款都冇所謂, 但係新軨兩款trade走的價RK5一定會高好多
仲有你會唔會諗住換包圍等等?聽你講會玩外觀多
但始終RK1同RK5都有唔同的玩法既, 所以都係由你諗會好些
但我只可以話, 你改改下的野其實買架spada條數都唔係差好遠

上唔上會都會影響到個sales送幾多野比你, 當然愈上得愈耐, 可以屈佢送多些野都得添
我架係白色rk5黎, 上年出牌
我唔多見意你出黎睇下D車.
你9X9會選買SPADA.
因為好多前期款都轉SPADA PART.
不過如果7座RK1VSRK5 差8K, 我就直上RK5算.
gogo_tc 發表於 8-10-2013 11:26
你一套spada對魚眼燈最新價, 咁計返差價都已經足以可以叫佢換spada仲抵
6# gogo_tc


RK1VSRK5 差@53K..... 8K係RK1 Dynamic VS RK1 Luxury.... 其實我唔係唔想出, 係唔知你地幾時有聚會.... 我諗CHING你叫我唔好出都係唔想我中毒啫.... ...
iceyan8 發表於 8-10-2013 11:55
師兄, 不如入會吧
我地好多人會幫到你
其實我買RK都唔多唔少因為家庭問題, 但係最後排真係好少有人坐
我係一部正中RK 1直版8座!
睇我過部唔會出事
thomas1113lo 發表於 8-10-2013 13:25
你都裝埋超人燈, 仲話唔會出事?
可能呢位師兄唔LIKE 魚眼,又唔LIKE 細燈光條.
又唔LIKE LED尾燈條呢......
gogo_tc 發表於 8-10-2013 13:46

師兄玩得咁另類?
會唔會係另一個老闆還是細釘?
如果我買RK1就係會諗住改包圍.... 我都知改改下應該都同SPADA差唔多, 但係外觀上就可以自由地選擇, 因為就算SPADA都見大家係咁改.... 尾燈包圍.....
真係有D選擇困難症....

我就係想買白色RK5/RK1, 唔知有冇人用RK5+米灰皮椅呢...
iceyan8 發表於 8-10-2013 13:49
講換玩具的速度/進度, 我相對上唔夠好多師兄黎, 好似gogo兄咁
不過我地唔係多會員買左spada都有改包圍
今期版的stepwgn好多新的會員的車, 大部份都係spada版, 原因都唔多唔少因為對頭燈

白色好呀, 我地有幾個後期版的會員都係白色spada, 不過米灰皮椅就冇人用, 你可以買平版RK5改米灰皮椅都已經可以啦
其車我鐘意SPADA呢期款個尾燈多D.....  HID魚眼緊係正啦~ 但黑底HID魚眼仲好似仲好喎....
iceyan8 發表於 8-10-2013 13:53
黑底版香港係冇的, 我地有會員已經係日本bid過對黑底魚眼返黎換左佢
其實我就係想用個差價既錢玩玩佢 --> 你應該係再留返多D錢改改佢.
RK5仲要改包圍 --> 正式會員區有大把POST.....到時你就自動波放低金錢了~~~
gogo_tc 發表於 8-10-2013 15:21
我如果有$, 都想玩下包圍
膠件門邊都唔係米色......係黑色....有點....
iceyan8 發表於 8-10-2013 15:21
我覺得入面黑色反而容易打理好多
係咪有人搵我要放毒
有乜幫到手?
DAN!EL 發表於 8-10-2013 15:26
你都上岸啦, 搵老闆架車一定仲毒, 尤其佢套音響
SALES實牙實齒話係... 佢話上年就唔係, 今年O個D就係....
iceyan8 發表於 8-10-2013 16:01
之前睇佢本書, spada強調係依方面
你同佢果架都唔係stepwgn
hkben 發表於 8-10-2013 16:15
你套尾包圍
返回列表