|

- UID
- 14
- 帖子
- 17804
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 10
- 來自
- 沙田
- 在線時間
- 3472 小時
- 註冊時間
- 12-7-2009
- 最後登錄
- 23-1-2024
|
本帖最後由 herojim 於 15-6-2013 22:20 編輯 我之前(12/2012)買rk1 (package已包皮座, 後sensor)
佢自動話送雨擋.
我就r左佢前(左右角)泊車sensor. 如果有需要, 你可以r埋佢支前cam
如果我上佢車會, 佢已答應可以送埋尾翼, 但後來發現佢車會貴d, 無尾都係咁話.
你仲可以r下窗簾(都>$800), 好似有人試過.lkeith21 發表於 15-6-2013 14:10  如果R窗簾的話都係R 2000-3000油券會抵一點既, 兩次搵同一個sales買車都R到咁多
窗簾sales幫我搵到專為honda車裝窗簾果個司傅, 冇記錯我上次裝$700左右 |
|