返回列表 回復 發帖
剛剛昨天落左訂,大昌話新年前可到,只是普通版,請多多指教!
另外想入會有什麼手續?
Mariner 發表於 20-1-2014 01:13
恭喜CHING

入會好簡單架咋, 去呢度通知COMMITTEE, 佢地會申你入會架喇
三哥 係時候準備歸隱
返回列表