返回列表 回復 發帖

呢架係咩model

想問下呢架野係咩 model啊 RG1 ??。。車行話06 年啱唔啱。水貨車。
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
其實我都有睇過之前啲post。。睇過棵tree。。但係又唔見入面有啲咩 model 代號。

同埋各 model有咩分別。

新手睇緊7人車。。想知多啲。
同埋我想問下 stepwgn 有無 isofix for bb car seat ? 邊一代有?
thanks..咁上面張圖架車係咪 early rg1 ?

送多張相先。。

同埋如果真係買呢架。。有咩要注意啊?
06年車。難唔難保養。
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
仲有問題係油錢大約係幾多呢。

70%巿區。
唔會快楂。。
使唔使 $2 /km
多謝咁多位師兄....
希望有機會加入stepwgn 大家庭
返回列表