返回列表 回復 發帖
上星期五攞車後已經換咗︰偈油、偈油隔、風隔、波箱油、火咀、防盜、降頻器、霧燈、細燈、冷氣風隔。大出血……
postman2608 發表於 30-3-2011 00:09
你去邊到換霧燈、細燈? 有冇買埋Xeon 頭燈?
幾多錢換細燈、霧燈? 有冇地址, 可否PM我? 降頻器有乜用呀?

謝謝!
點解要換防盜??
b2bxhk1 發表於 30-3-2011 00:22
我其實都想問...
返回列表