DAN!EL (細釘) 當前離線
Stepwgn正式會員
細釘 幫吓呢位P牌新手 Kingcow 發表於 31-8-2013 09:43
TOP
最近考左車 諗緊買咩車 屋企Budget $300000左右 自己超鍾意Spada 靚仔 大天幕 我打算出去李健/好運等等再補幾個鐘七人車先 但新牌仔揸Spada/ 七人車會唔會好牙煙..? ... liverpoolympus 發表於 30-8-2013 19:49
你問呢句認真唔嘢少 swift 尾蝦so 無走雞 Kingcow 發表於 31-8-2013 05:51
chclwong 發表於 31-8-2013 16:02
真係架 但有咩hi花的話 我會心痛死 (諗起都 ) liverpoolympus 發表於 31-8-2013 22:18
你想揸番原裝,我可以幫你揾人搞搞 hkben 發表於 31-8-2013 20:03
果然係車手一族, 兩父子一條「心」 herojim 發表於 31-8-2013 22:53
Wakaka 我直頭今個月先考完 你咁講俾好大信心我喎 liverpoolympus 發表於 31-8-2013 23:15
細釘...你仲叫新牌.....手車快到我都追唔到呀.... thomas1113lo 發表於 1-9-2013 14:46
thx CHing 因比之前揸開的車大部左,路面駕駛感覺不錯,但泊位、入車場要重新適應,但喱都車此較好睇位。我揸左2星期,開始熟架車性能啦!泊位、入車場都OK啦! 另外我的是8座,感覺坐滿人後急煞吾夠靈敏呀,所以 ... Fevernova 發表於 2-9-2013 11:15
細釘開始收 chclwong 發表於 2-9-2013 20:07