返回列表 回復 發帖

必治兄你架step好似都揸咗好耐喇喎,依家先夠期換?

你架車行得好短路程喎? 返學好忙嗎?
herojim 發表於 1-4-2014 08:47
好明顯成日渣26 啦

你同佢都差唔多咁大
herojim 發表於 1-4-2014 08:46
我冇拖拍

波箱油20,000公里先換
charlesl 發表於 1-4-2014 07:42
我一萬就換,我成日強姦個cvt

返回列表