DAN!EL (細釘) 當前離線
Stepwgn正式會員
sorry 想問可以點整黑紅圈部分呀? hhkkhhkk 發表於 8-7-2013 20:44
TOP
daniel兄,我係你部車既粉絲呀!你點整架? 如果用plasti dip係直接噴or攞出黎噴架? hhkkhhkk 發表於 8-7-2013 21:25