返回列表 回復 發帖
sorry 想問可以點整黑紅圈部分呀?
hhkkhhkk 發表於 8-7-2013 20:44
Plasti dip

本帖最後由 DAN!EL 於 8-7-2013 22:49 編輯
daniel兄,我係你部車既粉絲呀!你點整架?
如果用plasti dip係直接噴or攞出黎噴架?
hhkkhhkk 發表於 8-7-2013 21:25
咁比面呀
我個部係包carbon貼紙
如果你用dip 嘅話自己嚟直接噴易d
拆出黎噴一定係靚啲,但較難
http://www.stepwgnhk.com/viewthread.php?tid=8850&highlight=

返回列表