返回列表 回復 發帖
細釘
幫吓呢位P牌新手
Kingcow 發表於 31-8-2013 09:43
係咪搵我
pm個電話黎,大家傾吓計

最近考左車 諗緊買咩車 屋企Budget $300000左右
自己超鍾意Spada 靚仔 大天幕
我打算出去李健/好運等等再補幾個鐘七人車先
但新牌仔揸Spada/ 七人車會唔會好牙煙..? ...
liverpoolympus 發表於 30-8-2013 19:49
唔洗補鐘架,夜晚搵條靜啲嘅路,操返個零鐘feel吓架車就搞掂
我個時新牌都係咁,拎牌第二日就自己四圍去

你問呢句認真唔嘢少
swift 尾蝦so 無走雞
Kingcow 發表於 31-8-2013 05:51
我未揸過原裝車


chclwong 發表於 31-8-2013 16:02
我由未有牌揸到有牌個時部車都未原裝過

真係架
但有咩hi花的話 我會心痛死 (諗起都 )
liverpoolympus 發表於 31-8-2013 22:18
真架,我都係四月尾先攞牌,好快就上手,依家篤油閘人乜都做齊
其實都係個句,泊位唔好懶,情願睇多幾吓鏡扭多幾手呔。過線前唔好貪快,睇定啲,慢慢黎唔好心急,睇準機會過線就快手快腳過。如果過唔到就算,情願行大運都唔好夾硬黎

你想揸番原裝,我可以幫你揾人搞搞
hkben 發表於 31-8-2013 20:03
我唔想去土記住

果然係車手一族, 兩父子一條「心」
herojim 發表於 31-8-2013 22:53
我只係新手上路P牌仔

Wakaka 我直頭今個月先考完
你咁講俾好大信心我喎
liverpoolympus 發表於 31-8-2013 23:15
我哋兩個新牌得閒咪一齊交流下

細釘...你仲叫新牌.....手車快到我都追唔到呀....
thomas1113lo 發表於 1-9-2013 14:46
安全地快

thx CHing

因比之前揸開的車大部左,路面駕駛感覺不錯,但泊位、入車場要重新適應,但喱都車此較好睇位。我揸左2星期,開始熟架車性能啦!泊位、入車場都OK啦!
另外我的是8座,感覺坐滿人後急煞吾夠靈敏呀,所以 ...
Fevernova 發表於 2-9-2013 11:15
鮑魚小組歡迎你

細釘開始收
chclwong 發表於 2-9-2013 20:07
你幾時入組先

返回列表