返回列表 回復 發帖
Le 個會 D member 好奉公守法,無乜人攬 Le D 野,包魚小組都發咗毛!
victor 發表於 27-12-2012 09:33
大隊長遲啲黎搵你傾吓
就到2013我可以奶鮑喇

仲有幾日, 訂定元旦
cliffchow 發表於 27-12-2012 11:14
仲未度定去邊間
份尾好麻煩,都係穩陣睇定啲好,唔洗心急

無錯, 唔駛急, 最緊要快
hkben 發表於 27-12-2012 11:27
新年前食到啦應該

返回列表