返回列表 回復 發帖
全巿區7.7~8.1L/100km
all down town..... 7.7-8.1 咁勁????
lkeith21 發表於 18-11-2013 17:59
我會望到好遠
如果有燈位,係紅燈一早收腳,等佢流#迴旋處一樣
所以break 都落小左

因為停車起步係最"side"油
Kevin sir,  好耐冇見,上排澳門賽車,係咪做到隻即咁呀
hk_allen 發表於 22-11-2013 08:20
係反左艇
Kevin sir 變咗 U-boat
神出鬼沒

Kingcow 發表於 22-11-2013 17:24
因為個女啱啱出世,所以好忙
返回列表