sammykwan (Stepwgner 胎士多) 當前離線
Stepwgner 胎士多
網站會員
Hi...大家好,想請問有冇師兄遇過轉速及行車速度不能顯示(全黑無光),而錶板其他顯示是正常有光的e.g.轉波及冷氣等,因昨晚用車時忽然出現此問題,我車是2005年水貨2.0 ... Alan 發表於 3-3-2014 10:27
TOP
多謝回覆……不會是fuse問題? 如更换困難嗎? Alan 發表於 3-3-2014 10:54
雖然問題幾難,但今天終於找朋友reset左……謝謝各位 Alan 發表於 4-3-2014 21:40
Sammy gor, you have any suggestions for me?....thanks Alan 發表於 4-3-2014 21:53
其實我都想知係咩? Alan 發表於 25-3-2014 19:39
鴨記有人有經驗識得整? Alan 發表於 25-3-2014 20:16
其實我有條錶玉已比朋友整,佢度到有粒component死左,要去配 Alan 發表於 25-3-2014 20:58