返回列表 回復 發帖
同意,spada 唔洗改都型
chclwong 發表於 27-3-2014 09:16
但呢車会教識我, 任何一部STEP都 「沒有最型, 只有更型」

http://minkara.carview.co.jp/en/ ... /3861604/photo.aspx
災後重建中.......
因為呢部不是SPADA
chclwong 發表於 27-3-2014 10:04
型过SPADA, 有自己 signature
災後重建中.......
驗車得唔得㗎。。。??
Jks 發表於 27-3-2014 17:10
災後重建中.......
返回列表