返回列表 回復 發帖
各位師兄~
剛剛加入大家庭 多多指教

想問下09 RG1 水貨如果換電池後要重新reset 車機嗎?
睇過舊文 話可能要入CODE or 入RESET 碟
想入Panasonic 藍電 (車會團購 )不過驚要reset  ...
kankh 發表於 7-4-2015 11:01
水貨車机因为有GPS 要boot 机碟先开到,如果你已換左机头就冇問题

如果真係唔想cut 电,一係驳住救車电黎换

我个人对著車換电有D保留,因为一來車头run 緊怕有野hi 到moving parts, 2來电池係有电流filter 功能,冇左filter 有可能烧电器
災後重建中.......
咁即係要自己買多舊救車電先可以自己換?或者拎去車房比人換?
kankh 發表於 8-4-2015 07:52
買得蓝电,一定对音响有要求,不如顺便换埋机头
災後重建中.......
昨日自己換了之前團購藍電, 換完之後個HIFI 同兩隻電門冇反應, 跟住拔咗FUSE再插返就搞掂,
起初以為燒咗FUSE, 可能係未熄機同未關門就換電 !
echung0118 發表於 8-4-2015 17:19
係,全中
災後重建中.......
返回列表