sammykwan (Stepwgner 胎士多) 當前離線
Stepwgner 胎士多
網站會員
各位師兄~ 剛剛加入大家庭 多多指教 想問下09 RG1 水貨如果換電池後要重新reset 車機嗎? 睇過舊文 話可能要入CODE or 入RESET 碟 想入Panasonic 藍電 (車會團購 )不過驚要reset ... kankh 發表於 7-4-2015 11:01
TOP
咁即係要自己買多舊救車電先可以自己換?或者拎去車房比人換? kankh 發表於 8-4-2015 07:52
昨日自己換了之前團購藍電, 換完之後個HIFI 同兩隻電門冇反應, 跟住拔咗FUSE再插返就搞掂, 起初以為燒咗FUSE, 可能係未熄機同未關門就換電 ! echung0118 發表於 8-4-2015 17:19