返回列表 回復 發帖



我想換呢款......
有無邊款合尾喉較粗既裝
我條野~~~係尾喉好粗.....無尾包泥唔靚
我就泥裝,裝完你望望啦 不過我係無限款
l1e0w9 發表於 23-10-2012 19:25
你去邊間裝??X記??
偉x, 喺土瓜灣XX街,不過唔知ok否
l1e0w9 發表於 23-10-2012 19:41
how much??
返回列表