返回列表 回復 發帖
我有過差唔多經驗, 但就冇印象有冇出電池燈.
最後由油塘dup 到出油麻地會程冇idle stop用, 諗住遲d入廠搞搞. 但第2日又冇問題.
2012年直版RK1
你毒我唔到......你毒我唔到......
返回列表