返回列表 回復 發帖
我同你一樣,最後自己set到後cam.前cam仲係set吾到
marco88 發表於 17-4-2014 22:10
前 cam 應該有個開關制 on/off 喎
四平八穩    舒適駕駛     樂趣無窮
有,按了,黑畫面
marco88 發表於 18-4-2014 19:58
有可能係支 cam 壞,要直接揾個好鏡頭試試就知,我支前 cam 用咗成5年+落親大雨都有霞氣,上年打柴又係特然出黑畫面,我直接更換支新鏡頭就有返畫面,你又係出黑畫面,好大機會死鏡頭
四平八穩    舒適駕駛     樂趣無窮
師兄你是否自己換?
但係我同師兄一樣一换完電就冇左
marco88 發表於 18-4-2014 22:18
係,自己動手更換,頭 cam 壞應該同換電毛關,巧合啫
四平八穩    舒適駕駛     樂趣無窮
返回列表