返回列表 回復 發帖
剛於上週5收車,打爆油後行咗206km,今日去Shell 換傘順道入油,計一計行成$2.7 /km!有可能係唔熟習架車?大脚大脚油關係?定係架車有問題呢?
cchis 發表於 24-4-2013 21:28
用油咁勁,架車返來有毛打皮去玩嚇油,執嚇佢呀
四平八穩    舒適駕駛     樂趣無窮
係自已問題,剛好週未攞車,两天都出車full load大埔道兩轉,又想試下架車夠唔夠力,踏大油門,其實入油前仲有7格油,我諗最終可以行到350以上,因為攞車個日AVG Show 7.6/L, 行咗兩日後就变咗5.9/L. ...
cchis 發表於 24-4-2013 23:18
你架係水貨車,5.9 / L 即 16.9L / 100km,真係好勁........食油
四平八穩    舒適駕駛     樂趣無窮
本帖最後由 ricky410 於 25-4-2013 19:55 編輯
其實我主要行市區,$2 每K我接受到!
cchis 發表於 25-4-2013 19:42
RG 通常行市區 $2.2/km 連開冷氣係可接受,你更換哂尐計油丶波箱油同埋火咀先啦,lee d 係最基本嘅嘢,有時間爬嚇 post,應該有好多補品啱洗喎
四平八穩    舒適駕駛     樂趣無窮
i改善了揸車手法,好像有点改善,新一缸油行了70K只跌了一格!已打了350胎氣加了Ecosway 省油剂,明天交明天交車房Check 車!
cchis 發表於 28-4-2013 14:11
check 油耗耍去到油缸一半先司以比較作準
四平八穩    舒適駕駛     樂趣無窮
C hing 我部06水貨RG1 剛加左DS 入$300油.行到180km,算唔算平呀
benngai 發表於 7-5-2013 13:27
如果有開冷氣,大約 $1.7/KM 算慳油㗎啦
四平八穩    舒適駕駛     樂趣無窮
返回列表