返回列表 回復 發帖
上星期六, 得到森美大人幫手, 裝了地線. 夜麻麻攪差成2個小時, 成身汗, 萬分感激森美大人.

開車回家有驚喜, 想不到小小投資可以咁高回報, 我部2008RG1開車比油反應非常明顯, 反應明顯快了, 車也去得順咗. 以為自己 ...
louisha 發表於 15-4-2014 23:14
5係誇,係事實,最平嘅投資,最易 feel 到嘅玩具
四平八穩    舒適駕駛     樂趣無窮
本帖最後由 ricky410 於 16-4-2014 14:45 編輯
我都係早幾個星期前揾森美幫手.....最主要係...換咗啲舊接地線.....應覺一定好好多.........

用剩一條5米線....遲啲可以駁埋去尾鼓.....
donkeykit 發表於 16-4-2014 11:21
你已經係用貴價地線啦
我用 cheap cheap 嘢炸
四平八穩    舒適駕駛     樂趣無窮
最慘要甩電池頭, 我怕我架rk甩完要reset過, 買左都冇裝到上去
lkeith21 發表於 16-4-2014 16:41
伱鬆開負極電池頭粒 C 帽,就可以痴條地線埋位,係5會斷電架,試試
四平八穩    舒適駕駛     樂趣無窮
返回列表