返回列表 回復 發帖
隔音唔啱我    唔嘈果D我都唔裝,我要做爆音王
2015 鮑魚小組要改名:鮑魚軍團
咁你最好連東菇都唔好裝,落風杯再加直出死氣喉,保證你嘈
too7559 發表於 25/6/2013 03:55 PM
直出直入,唔止爆音,直情噴火啦!
2015 鮑魚小組要改名:鮑魚軍團
中左爆音毒
sammykwan 發表於 25/6/2013 03:58 PM
見大家悶悶哋,搞吓笑嗟
2015 鮑魚小組要改名:鮑魚軍團
返回列表