返回列表 回復 發帖

你們心目中既stepwgn係?

跑車型!? (暴走族)
豪華型!? (VIP款)
閃石型!? (閃爆佢)

咁多位打算走邊種路線丫!?
有冇心目中改裝既相片可以分享下呢!?
你係MA-66-XX????   我行跑車型 遲D一齊出黎吹水
必治仔 發表於 19-7-2011 11:16
叫chow兄約人啦^^
我覺得混合型至啱我,即係又跑,又貴氣,又閃。
aty1026 發表於 19-7-2011 16:41
good!!!!
等我架車冇咁原裝先 !!
必治仔 發表於 20-7-2011 01:00
唔一定要既~~~
有幾部車比佢"輪"住"揸"???
原裝先好傾...................等chow兄過d毒比你
已經毒左 但我老豆仲係好驚佢套包圍 比人hi一hi就好易爛....... 我仲要有排先說服到佢
必治仔 發表於 24-7-2011 22:09
你想用邊款丫!!??
要我加把口嗎?
chowchow115 發表於 24-7-2011 22:21
我都可以幫忙~
已經毒左 但我老豆仲係好驚佢套包圍 比人hi一hi就好易爛....... 我仲要有排先說服到佢
必治仔 發表於 24-7-2011 22:09
你想用邊款丫!!??
noblesse lo
必治仔 發表於 24-7-2011 23:29
chow兄用緊都唔係好低姐~
你想係咩時段?早上,中午,晚上?
唱k.......................!?
返回列表