返回列表 回復 發帖
三哥, 你剩低果件夠頭冚用嗎?
半件 - 機蓋隔音棉 夠RG用。剩餘痴咪架echo, 剛剛好
http://trade.taobao.com/trade/de ... eID=240710405740941
cliffchow 發表於 15-1-2013 14:19
Cliff, 你會訂嗎?   如果係, 可否幫我訂多張!
同你share得嗎
LHO 發表於 15-1-2013 17:03
OK, NO PROBLEM!!!
返回列表