thomas1113lo (call me 湯馬士....^^) 當前離線
網站會員
TOP
你講嗰兩樣 我都唔知係咩 咁Spada原廠音響如何?? liverpoolympus 發表於 31-8-2013 07:49
我哋兩個新牌得閒咪一齊交流下 DAN!EL 發表於 1-9-2013 00:24
我由未有牌揸到有牌個時部車都未原裝過 DAN!EL 發表於 31-8-2013 19:29
買左喇 Spada Black 7 Seater liverpoolympus 發表於 1-9-2013 19:43