返回列表 回復 發帖
本帖最後由 thomas1113lo 於 19-5-2014 23:04 編輯
車主岩岩已答左我,原來真係水貨黑色,無天窗咪數12000,15/16中,而家睇緊兩部,另一部係行貨藍色10/11,兩部價錢好接近,師兄有無咩意見比小弟
kennykong 發表於 19-5-2014 22:48
我建議你買後期spada款,改小d,又型d
行貨籃色應該係前期,佢有無話係唔係spada?
call me 湯馬士....^^
明白,謝謝咁多位師 兄,我睇緊兩部都係前期
kennykong 發表於 19-5-2014 23:56
前期套軨唔係咁靚,買車後要著手換啦
call me 湯馬士....^^
的確後期靚好多低能問題,其實行同水係咪無乜所謂?謝謝嵐哥幫我搵咁多資料
kennykong 發表於 20-5-2014 08:57
其實係你唔會返廠維修,其實都無咩所謂既
call me 湯馬士....^^
返回列表