thomas1113lo (call me 湯馬士....^^) 當前離線
網站會員
車主岩岩已答左我,原來真係水貨黑色,無天窗咪數12000,15/16中,而家睇緊兩部,另一部係行貨藍色10/11,兩部價錢好接近,師兄有無咩意見比小弟 kennykong 發表於 19-5-2014 22:48
TOP
明白,謝謝咁多位師 兄,我睇緊兩部都係前期 kennykong 發表於 19-5-2014 23:56
的確後期靚好多低能問題,其實行同水係咪無乜所謂?謝謝嵐哥幫我搵咁多資料 kennykong 發表於 20-5-2014 08:57