返回列表 回復 發帖
我架都係 09 stepwgn rg1, 肯快錢就唔會慢 ! <我裝左風掩 Spacer + 打拿磨單向 Bearing> 起步快咕左, 返應快左, 但唔好 Expect 快得過D 大碼力車同跑車 !
返回列表