返回列表 回復 發帖

RG 1 - 2009 耗油嚇到!

剛於上週5收車,打爆油後行咗206km,今日去Shell 換傘順道入油,計一計行成$2.7 /km!有可能係唔熟習架車?大脚大脚油關係?定係架車有問題呢?
2# ricky410


會執, 等緊車房俾期!
咁入左幾多L?
hk_allen 發表於 24-4-2013 22:12
打爆油入咗 37/L / 行咗206km !
打爆油入咗 37/L ???打爆應係60/L先真喎
piero 發表於 24-4-2013 23:01
我係入滿油後 reset 個錶,行咗206km 後再去入油,這次入滿後係入咗37L.
呢度師兄約350-400km左右. 有些師兄可揸到500km或以上
cliffchow 發表於 24-4-2013 22:15
係自已問題,剛好週未攞車,两天都出車full load大埔道兩轉,又想試下架車夠唔夠力,踏大油門,其實入油前仲有7格油,我諗最終可以行到350以上,因為攞車個日AVG Show 7.6/L, 行咗兩日後就变咗5.9/L.
打爆油入咗 37/L ???打爆應係60/L先真喎
piero 發表於 24-4-2013 23:01
我係入滿油後 reset 個錶,行咗206km 後再去入油,這次入滿後係入咗37L.
c hing... 我係08RG1... 比你Reference下...
hk_allen 發表於 24-4-2013 22:59
ching, 你用緊幾吋呔呤?
咁你如果行到著燈應該行到300-320!我都係咁上下,我90%巿區,長開ac
too7559 發表於 24-4-2013 23:39
是的90%市區及冷氣長開!
你架係水貨車,5.9 / L 即 16.9L / 100km,真係好勁........食油
ricky410 發表於 25-4-2013 18:04
其實我主要行市區,$2 每K我接受到!
i改善了揸車手法,好像有点改善,新一缸油行了70K只跌了一格!已打了350胎氣加了Ecosway 省油剂,明天交明天交車房Check 車!
咁你如果行到著燈應該行到300-320!我都係咁上下,我90%巿區,長開ac
too7559 發表於 24-4-2013 23:39
Ching, 刚行了半缸油,行到163km, 100%市區!
2·5到差吾多,有冇換左野
marco88 發表於 4-5-2013 10:18
未换,星期一去到車房話無位,到今曰都未call 我!
Ching, 今日再入油42升行咗236k,油錶最後顯示AVG5.6k/L, 情况無改善!
入油後reset油錶AVG升回 8k/L,但一開車行唔夠1k, 又急跌落AVG 5.5k/L.
已約下星期一入車房check車。
45# Rival100

Thanks Ching !
早兩日行大長途,元朗,八鄉,屯門,最後一缸油行唔到400K,Avg錶7.9/L,
今日啱啱執好架車,由青衣返新蒲崗 Avg 錶彈到從來未到過的
双位數據10.4/L.
返回列表