gary0471 當前離線
網站會員
訂閱 TOP
TOP
where do you live? If you are live in Kowloon, may be we can meet up and take a look at the problem..... sammykwan 發表於 29-5-2013 22:03
師兄,好話唔到3000轉。夠竟係2900轉定2100~2200轉呢?同埋,你有冇試過停定起步上斜呢? alliven 發表於 29-5-2013 22:15