返回列表 回復 發帖

請各位師兄幫幫忙解答 上斜坡無力 急!!!

各位師兄
       小弟在3月份買了部 stepwgn2.0 水貨(二手) 2010年車,但這幾天發現上斜路非常無力,我油門已經踏到盡,但轉數都是不到3000轉,感覺好像一直用高波段上斜,不會自動回低段上斜,非常擔心,已換了新火咀及換了油,求各師兄解答
本帖最後由 gary0471 於 29-5-2013 18:27 編輯

2# lkeith21

我無開ECON
也試過按了這個制上斜,但情況都係差唔多
我買車前有朋友跟我講話stepwgn係冇咩力,我都唔係咁信  但而家唔信都唔得(無奈)

關電腦問題嗎? 如果真係波箱有問題係唔係好貴
有個整車師父叫我開車果時,用P波大腳油門試下
原來真有問題了,踏到4000轉就上不了,卡下卡下咁,咩事?
where do you live? If you are live in Kowloon, may be we can meet up and take a look at the problem.....
sammykwan 發表於 29-5-2013 22:03
My live in Macau...
師兄,好話唔到3000轉。夠竟係2900轉定2100~2200轉呢?同埋,你有冇試過停定起步上斜呢?
alliven 發表於 29-5-2013 22:15
咩都試過了,情況一樣
去車行檢查下咩問題,再上來告訴大家
感謝咁多位解答
返回列表