ocbc (Samuel) 當前離線
Stepwgn正式會員
無雖然吾係新牌, 但我無NCB呀. :( cheeseman 發表於 20-9-2011 22:45
TOP
ocbc, 無呀, 我個係善良的牌, 之前响加拿大揸開, 牌就十幾廿年, 今次先係自己第一次買車, 之前只係揸過朋友D車. 咁應該無NCB, 係咪呢? cheeseman 發表於 20-9-2011 23:59
if you have any close family member have NCB, may be you should consider add their names onto the driver list. sammykwan 發表於 21-9-2011 00:09