|

- UID
- 28108
- 帖子
- 61
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 10
- 在線時間
- 48 小時
- 註冊時間
- 6-6-2013
- 最後登錄
- 11-12-2015
|
出左車紫色八座SPADA
剛剛攞左車,紫色八座SPADA.其實我LIKE七座多D,不過要放BABY SEAT老婆大人話八座實用D喎.白色我覺得最型最出,耐何都係老婆大人話事.新車比試車果架好力,有+-波差好遠,成架唔同晒.而家仲適應緊,之前揸開MINI, 聽慣ENGINE聲...而家NORMAL架駛,架SPADA係超靜,不平路面都過得好順,dup車亦好舒服,亦可能係咁,略yim個brake唔係好夠,唔好介意...我覺得好似揸緊地鐵咁...哈哈 好期待係呢度學度多d毒野 |
|