返回列表 回復 發帖
好似粒vsa燈吾會著,但係BB聲。
wish就好明顯,著燈加狂響BB聲,仲合cut油廹你減速。
除咗我之外,個個都未啟動過,
唔通連架車都唔鐘意我
carboy1829 發表於 26-5-2014 19:25
咁你個vsa啟動有冇聲/著燈,有冇cut你油?
我上次係大學站個迴旋處著遇,半油入緊灣有打滑未直指但電腦cut左油半秒再俾翻,連續兩次,有vsa更危險,因為突然失速。
3) 無 cut 油,但 feel 到架車窒步,
2) 有 cut 油, 比油都唔行,
1) feel 到架車窒步。


1) 比我嘅感覺良好
因代表唔會西咗出去
carboy1829 發表於 27-5-2014 01:51
咁即係你腳頭夠勁!
返回列表