返回列表 回復 發帖

新牌想買Spada

最近考左車 諗緊買咩車 屋企Budget $300000左右
自己超鍾意Spada 靚仔 大天幕
我打算出去李健/好運等等再補幾個鐘七人車先
但新牌仔揸Spada/ 七人車會唔會好牙煙..?
係呀 我同家人都想新車
其實我開始係睇Serena M8 無諗過Stepwgn
因為覺得今代變得四四方方 又無左2.4 似退步左
有次睇車順手睇埋啦
一睇Spada 嘩 近睇靚仔好多喎(可能街多非Spada?)
加上地台比Serena底唔少 方便家人上落
當然仲有佢個天幕呀
仲要大包圍有晒 唔洗執

想問問原廠音響如何? 或者有咩係大家覺得要搞搞佢?
本帖最後由 liverpoolympus 於 31-8-2013 07:51 編輯

你講嗰兩樣 我都唔知係咩

咁Spada原廠音響如何??
18# herojim


但小弟好窮
P牌新手攪掂左手車去應付日常路面先好考慮改裝!
外表裝飾問音響無妨
8609 發表於 31-8-2013 13:42
正是
我主要係諗音響同內飾咋
師兄們太熱心
唔洗補鐘架,夜晚搵條靜啲嘅路,操返個零鐘feel吓架車就搞掂
我個時新牌都係咁,拎牌第二日就自己四圍去
DAN!EL 發表於 31-8-2013 15:53
真係架
但有咩hi花的話 我會心痛死 (諗起都 )
真架,我都係四月尾先攞牌,好快就上手,依家篤油閘人乜都做齊
其實都係個句,泊位唔好懶,情願睇多幾吓鏡扭多幾手呔。過線前唔好貪快,睇定啲,慢慢黎唔好心急,睇準機會過線就快手快腳過。如果過唔到就 ...
DAN!EL 發表於 31-8-2013 22:43
Wakaka 我直頭今個月先考完
你咁講俾好大信心我喎
本帖最後由 liverpoolympus 於 1-9-2013 12:04 編輯

SPADA坐滿7/8個人表現如何???
買左喇
Spada Black 7 Seater
本帖最後由 liverpoolympus 於 6-9-2013 00:59 編輯
入會後.....第1樣要裝既係超人燈....!!!
thomas1113lo 發表於 1-9-2013 20:32
咩係超人燈
不過我想好似原裝咁 兩行LED識發光
辦理入會中
返回列表