- UID
- 30754
- 帖子
- 66
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 50
- 來自
- Sai Ying Pun
- 在線時間
- 52 小時
- 註冊時間
- 8-8-2013
- 最後登錄
- 25-12-2014
|
係呀 我同家人都想新車
其實我開始係睇Serena M8 無諗過Stepwgn
因為覺得今代變得四四方方 又無左2.4 似退步左
有次睇車順手睇埋啦
一睇Spada 嘩 近睇靚仔好多喎(可能街多非Spada?)
加上地台比Serena底唔少 方便家人上落
當然仲有佢個天幕呀
仲要大包圍有晒 唔洗執
想問問原廠音響如何? 或者有咩係大家覺得要搞搞佢? |
|