imstan (I am Stan) 當前離線
I am Stan
網站會員
02年咩都冇都要賣$630K會唔會貴咗些少呀?你參考下下面先再諗諗啦: http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_id=520414&h_vw=y http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_id=505494&h_vw=y http://www.28car.com/sell_dsp ... aty1026 發表於 10-6-2011 15:42
TOP
63K係咪數?!咁少?! 西門 發表於 10-6-2011 15:47
係咪數就大鑊了. 7000一年....隱閉汽車 掌摑王 發表於 10-6-2011 17:53