返回列表 回復 發帖
我是來自澳門的朋友,請問怎樣可以成為正式會員呢?
Macwgn 發表於 24-6-2011 10:01
Please check PM. Thanks!
I'm Stan                                                                               豈能盡如人意,但求無愧於心
要我出場嗎?
chowchow115 發表於 24-6-2011 12:45
Thanks!
I'm Stan                                                                               豈能盡如人意,但求無愧於心
...我好低調架....
chowchow115 發表於 24-6-2011 14:31
低調定抵X
I'm Stan                                                                               豈能盡如人意,但求無愧於心
Macwgn ching 你好...
係澳門可以的但會收你較貴的手續費...
如方便的話...你可以給我..我會HELP你入的了...你可以PM你的電話NUMBER給我..我會電你的了...THANKS ...
chowchow115 發表於 24-6-2011 17:28
唔該哂 Chow 兄!
I'm Stan                                                                               豈能盡如人意,但求無愧於心
返回列表