返回列表 回復 發帖
入左lee個會 就會變為 什麼都要執
hk_allen 發表於 31-8-2013 02:39 PM
下?!我唸住入嚟學下保養咋
吾好毒我啦,CHing!
創造價值!
見你都應該玩開音響, 部車冇高音仔, 換番對高低音喇叭後聲會正好多, 當然仲可以執下既
這些慢慢黎
最重要的係一樣野, 練熟架車性能
herojim 發表於 2-9-2013 10:44 AM
thx CHing

因比之前揸開的車大部左,路面駕駛感覺不錯,但泊位、入車場要重新適應,但喱都車此較好睇位。我揸左2星期,開始熟架車性能啦!泊位、入車場都OK啦!
另外我的是8座,感覺坐滿人後急煞吾夠靈敏呀,所以吾敢跟前車太貼!
創造價值!
返回列表