返回列表 回復 發帖

新手問題! 求救!!!

大家好,我是新手。我剛剛買了架97stepwgn用來接送家人。架車的所有消耗品已經更換了,但係我計過平均要$3.5/km。好嚇人!請問大家知唔知道還有是什麼問題呢?謝謝
yes, 100% 開冷氣, (還有冷氣一時時,有時要開咗後面先會涼,唔係的話,會出冷風。不過,我冷氣之前已經去車房跟過啦。)
市區多
17吋鈴
火咀偈油, 風格,波箱油全部都換晒
yes, 100% 開冷氣, (還有冷氣一時時,有時要開咗後面先會涼,唔係的話,會出冷風。不過,我冷氣之前已經去車房跟過啦。)
市區多
17吋鈴
火咀偈油, 風格,波箱油全部都換晒
我係每次入滿,然後計行咗多少km咋。
我係每次入滿,然後計行咗多少km咋。
好的,等我再試試,多謝你哋指教。
好的,等我再試試,多謝你哋指教。
最近無去車房,不過之前試過放底車,真係唔見好多油。
另外,有無機會係我支油針有問題呢?
掌摑Hing,
thanks so much!
等我試試。
返回列表