|

- UID
- 3258
- 帖子
- 3034
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 10
- 來自
- Tseung Kwan O
- 在線時間
- 805 小時
- 註冊時間
- 18-9-2011
- 最後登錄
- 11-10-2017
|
本帖最後由 jeffrychiu 於 11-12-2011 08:28 編輯
一、應該係08年的,你到時睇佢行車証個出廠日期
二、有排都未駛驗車,可以唔駛換住,玩多幾年先換都未遲
三、值唔值就見仁見智,但係如果佢早幾個月放盤既話我會考慮囉
我果部RG1 2000cc 單電趟,冇中排旋轉椅
最like就係佢個「柚木地台」
不過都係約左睇車先啦,如果機器精神冇咩問題既話
試完車再同佢傾價錢啦,應該仲有得平少少
上網呢個價,睇完車如果真係鐘意既話,點都壓到少少價既
希望你買到部靚仔stepwgn然後入埋會一齊玩,交流下 |
|