返回列表 回復 發帖
本帖最後由 jeffrychiu 於 11-12-2011 08:28 編輯

一、應該係08年的,你到時睇佢行車証個出廠日期
二、有排都未駛驗車,可以唔駛換住,玩多幾年先換都未遲
三、值唔值就見仁見智,但係如果佢早幾個月放盤既話我會考慮囉
我果部RG1 2000cc 單電趟,冇中排旋轉椅
最like就係佢個「柚木地台」
不過都係約左睇車先啦,如果機器精神冇咩問題既話
試完車再同佢傾價錢啦,應該仲有得平少少
上網呢個價,睇完車如果真係鐘意既話,點都壓到少少價既

希望你買到部靚仔stepwgn然後入埋會一齊玩,交流下
行車証分別有寫出廠年份同首次登記年份的,要睇清楚
就算係私讓. 有心要既.
咪同佢一齊自己送去政府驗車,
pass就買唔pass就換左先買.
反正都要上架驗的
掌摑王 發表於 12-12-2011 08:31
返回列表