kitkit531 當前離線
網站會員
TOP
湿过好2生蚤,唉 sammykwan 發表於 23-10-2013 23:03
咁你大獲了..... 搞冷氣無底深潭~ 要做要檢查都有排搞..... 如果條喉塞得咁即係嘩佬、冷氣泵或者吸濕包/沙樽都有機會出事..... iwarrior 發表於 15-11-2013 09:11
佢一時一样,非常不專業,係做一日都做完la sammykwan 發表於 15-11-2013 08:40
車頭冇熱coil. 暖氣只係引冷卻系列既熱水入 凍coil, 風機吹出黎便有暖氣。 有可能入coil熱水流通有一部份漏水。 如果係喉漏,理論上你個水箱會少左水 ... 8609 發表於 15-11-2013 08:18