返回列表 回復 發帖
今日楂車去一停車場, 原本出入口兩條路, 但因維修工程, 改為單路雙程行車.
我駛過間停(收費處) 人手飛, 停下收飛, 諗住繼續行, 點知前面有鐵馬垂直咁向住我, 我撞左埋去. 撞凹左一個鐵馬, 我架車都花左. 之後出車,  ...
keithhui 發表於 14-3-2016 12:23
賠硬俾鐵馬啦
除非係鐵馬撞你, 咁就佢賠硬

樓主,
恕我直言,$1500 就比佢啦!


對方報警, 通常亞蛇都會建議你哋私了。
若果亞蛇做嘢,咁樓主至少要 扣分+罰款

嫌 $1500略貴嘅、咪試下同對方商量減 d !


試諗下,如果 d 鐵馬係人 ... 咁會點呢?
架車花咗, 賠錢比鐵馬事少,
撞到人就大鑊;
唔止告不小心駕駛、而係魯莽駕駛;好嚴重 !



ps: 以後要小心 d 喇

人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
其實都預左畀. 最後都私了 $1200. 不過其實佢個鐵馬放在不適當的地方, 都有負任. 但個主管好強硬. 好似無$1500就一定報警處理. 最後都係報左警, 落左簿. 最後經"人事", 減到$1200私了. 但對方話多次嘗試打電話去消案 ...
keithhui 發表於 15-3-2016 22:04
係,
只要拎封有雙方簽名既協議書,
交比警方,証明已解決;警方就會 close file
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
返回列表